katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

längs kajen

Publicerad 2011-12-19 10:58:28 i Allmänt

Det är mestadels pråmar som trafikerar längs floden, riktigt låååånga sådana. Ibland två stycken som ser ihopsatta ut och som förs fram av en tredje mindre båt i aktern. Ser lite lustigt ut. Det verkar som att de som jobbar på dessa pråmar lever hela sitt liv där för oftast har de både sin bil och sin båt med sig. Praktiskt!
Ibland lägger de till längs kajen utanför oss. Igår kunde vi spana in "Anna".


Kommentarer

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-12-19 11:16:34

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-12-19 11:16:35

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela