katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Promi

Publicerad 2012-04-24 13:34:41 i Allmänt

En Promi är en kändis i Tyskland. På tv visas ibland Prominews med det senaste skvallret, både från Tyskland och övriga världen. Några i mina ögon lätt extrema tyska kändisar är Harald Glööckler och Daniela Katzenberger som dyker upp lite varstans i olika sammanhang. Harald är någon form av designer med klädmärket Pompöös och Daniela har bla varit med i ett program som heter "Naturlich blond". Jojo, jag undrar hur naturlig hennes blonda hårsvall är...Men hur som helst är dessa två ändå väldigt skojiga "promis" som i mångt och mycket är någon slags parodi på sig själva men ändå hela tiden med glimten i ögat.


Harald



Daniela

(Bägge bilderna lånade från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela