katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

vad som betyder mest

Publicerad 2012-04-17 12:51:32 i Allmänt


Om Kurt levt skulle han fyllt 45 i år. Vi är årsbarn och eftersom jag tyckte och fortfarande tycker om Kurts och Nirvanas musik så tycker jag det är så otroligt sorgligt att han gick bort redan vid 27 års ålder. Hade varit kul och intressant att se hur hans musicerande skulle utvecklats.
Familjen och dottern Frances betydde mycket för Kurt, han skattade dem högt. Det gillade jag. Så himla synd att han aldrig fick se sin dotter växa upp. Så himla synd för henne att förlora sin pappa så tidigt.  



Här syns han tillsammans med sin lilla familj 1992.
Love this picture!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela