katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

summerdays and nights like these...

Publicerad 2012-08-04 19:11:41 i Allmänt

som ni märker så blir det inte så många uppdateringar här på bloggen under sommaren. Men lite foton tänkte jag iallafall bjuda på idag!
 
i solnedgångens ljus.
  
 
 
 
Johan fyller tonåring!!
 
 
 
girls just wanna have fun!
 
party på Holmen!
 
 
vissa dagar är så vackra att jag tappar andan en liten stund..
 
 
 
fina sommartjejer på Holmen Grå!
 
i barndomsland - Vannholmen!
 
ett gott gäng!
 
mumsigt värre hemma hos H och D!
 
Håkan relaxar i kvällssolen.
 
vissa traditioner vill man inte vara utan - kräftis i Östens bu!
  
på väg till Kälkerön! Obs! Håkans fot...
 
lyx!
 
   
Man blir hungrig på havet! Sill o potatis till lunch och grillat till middag. Gott gottigottgott.
 
 
 
 
 
 
i månens sken...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela