katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Tips inför hösten!

Publicerad 2012-08-21 15:56:22 i Allmänt

Jag och Britta har varit och testat spat på Marstrands havshotell och det är något jag verkligen kan rekommendera andra att pröva. Speciellt nu när hösten snart knackar på dörren och man känner att man kanske vill förlänga känslan av sommar lite till.
Man får handduk, tofflor, badrock och ett litet kit med badsalt, ansiktsmask, peeling, handkräm, olja m.m. som man sen använder vid de olika "stationerna". Det är som en liten "snitslad" bana man följer i sin egen takt.
Jag gillade speciellt något som kallades Pilgrimsvandringen som var som en meditativ zonterapi. Skönt och avkopplande för både kropp o själ. Att sitta utomhus i den varma vattentunnan och spana ut över omgivningen var ju inte helt fel det heller :-)
Läs mer på länken nedan!
 
http://www.marstrands.se/paket/marstrands-havskur
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kristin Danås

Publicerad 2012-09-05 06:19:22

Vad härligt och vilken kul ide! Det kanske får bli nästa sommar! Vad härligt vi hade det när vi hälsade på förresten! Längtar tills ni kommer hit!

Svar: Ses snart fina kristin!!
Katarina Holmqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela