katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

söndagsutflykt

Publicerad 2012-01-09 15:13:48 i Allmänt

söndagen ägnades åt en utflykt till det lilla samhället Brühl som ligger strax utanför Köln. Tar ca 30 minuter med bil att köra dit. I Brühl har de två gamla fina slott - schloss Augustusburg och Jagdschloss Falkenlust. Det finns även en fin slottspark som binder ihop de två slotten. Denna årstiden är det ju inte så mycket att se i parken men jag kan tänka mig att där är riktigt vackert framåt vårkanten.



Skulle egentligen laddat ner fler foton här men nu har jag försökt i 2 dagar att göra det och av någon outgrundlig anledning fungerar det inte....Det har hänt någon gång förut och är såååå frustrerande!!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-11 08:59:59

Åh vad fint! Hit måste vi åka när jag och kristofer kommer och hälsar på!

Postat av: mami

Publicerad 2012-01-11 09:11:38

ja, det kan vi göra. Är nog fint där då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela