katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

tack för idag*

Publicerad 2012-01-17 18:25:19 i Allmänt

Vädret har varit helt underbart i några dagar nu. Det började så smått i lördags och har bara blivit bättre. Solen skiner hela dagen och inte en regndroppe har varit i sikte. Visserligen har det blivit kallare också men det gör inget. Bara solen skiner! I morse var det så vackert att jag var tvungen att plocka fram kameran och ta några bilder. Allt blev så vackert när solen sken in genom vardagsrumsfönstret.


Severinsbrucke i morgonljus








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela