katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

kan inte vänta

Publicerad 2012-05-31 11:20:02 i Allmänt

"inget är som väntans tider, eller?!"

Just nu känns det som jag inte kan vänta tills jag får åka hem till Sverige!

"Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge..."


Förra sommaren bjöd bland annat på dessa härliga stunder

ett vackert bröllop


fina midsommarflickor


blommor blommor









blå himmel de flesta dagar





älskade salta hav




kvällar på Kylen







tjocka släkten



vänner








Dalslands mörka skogar







bad



och solnedgångar


12-årskalas


utomhuskonsert




mera bad


segling






lägenhetsletande..


kräftis














Skål för sommaren!!

Kommentarer

Postat av: stephanie

Publicerad 2012-06-01 15:42:13

åh vad jag längtar när jag ser bilderna! men fy vilken mage jag hade på badkortet.

Postat av: Linda

Publicerad 2012-06-02 07:42:15

Här räknar vi också ner dagarna tills vi får åka hem och andas frisk luft och gotta oss på ICA!!

Saknar dig här!!



Stora kramar



Linda

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-06-03 12:20:25

Saknar dig också... Men nu får vi se fram emot en härlig sommar i gamla Svea! Puss o kram

Postat av: Kristin Danås

Publicerad 2012-06-05 17:01:35

Söta fina Katarina!! Saknar ditt härliga du!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela