katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

promenad i regnet

Publicerad 2012-05-09 13:26:17 i Allmänt

det började bra med solsken men gick ganska snart över till regn. Fast inget sånt där intensivt ösregn utan mer ett lätt sommarregn, lite drip drop sådär. Jag upptäckte snart att det gjorde ingenting alls att det regnade, det kändes bara friskt och härligt att gå där och titta på grönskan och floden och andra männsikor som kom cyklande, joggande eller traskande förbi.













Sköna Maj - välkommen till vår jord igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela