katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Valborgsmässohelg i Köln och Moseldalen!

Publicerad 2012-05-02 13:28:21 i Allmänt

Fredag: Glatt återseende på flygplatsen, gott snack över mat och vin.
Lördag: Morgonjoggning längs Rhen, promenad i stan, eiskaffe och Kölsch, mera Kölsch, sol, värme, 29 grader i skuggan, svettigt, balkonghäng, middag på en bierstube.
Söndag: Moseldalen here we come! Svalkande riesling, kaffe und kuchen, frische spargel.
Måndag: Ta alla trappor upp till Domentornet...pust. Mera Kölsch, ladda inför Salsakväll på chokladmuseet...efterfest på balkongen... Colonia!!


Goa vänner på besök. Prooost Dan och Helen!!






















Kommentarer

Postat av: stephanie

Publicerad 2012-05-04 15:29:56

jättefina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela