katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Oh, Shanghai Del 2

Publicerad 2012-10-25 17:40:06 i Allmänt

Jag är så klart medveten om att det Shanghai jag lämnade inte är det Shanghai jag återvänder till.  Denna stad är i ständig förvandling, byggnader byggs och rivs, restauranger stänger och nya öppnar. Och flera av de vänner vi umgicks som mest med bor inte längre kvar. Vissa finns inte ens längre med oss här på jorden....Kristina R.I.P.
 
Men några godingar bor kvar - Och John finns där!! Och det är ju den största anledningen till att vi nu återvänder!! För att hälsa på honom och mysa ihop i några dagar. Ses snart käre John!
 
Här fortsätter den brokiga kavalkaden av bilder. Varsågoda!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela