katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

lördag kväll i Köln

Publicerad 2012-02-06 14:55:29 i Allmänt

vi trotsade kylan och gav oss ut i vimlet. Först middag på Fonda, sen några timmars häng på puben Chlodwig Eck och kvällen/natten avslutades med dans på klubben Tsunami. Tyskarna kan det här med att festa och vi tänkte "Why not?" En rolig och annorlunda lördag kväll blev det iaf :-)


fräck interiör från restaurang Fonda.


på Chlodwig Eck med fransk-amerikanska Anne-Sophie som jag läst tyska med.

    
Undergroundklubben Tsunami där kvällens tema var "Heavy petting". Men det avskräckte inte oss minsann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela