katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

vad händer i fotbollshuset?

Publicerad 2012-01-19 16:34:33 i Allmänt

jo, senaste nytt är att Jörgensen har flyttat eftersom hans klubb Bayern Leverkusen har lånat ut honom till Kaiserslautern. Men Novakovic bor kvar! Häromdagen träffades vi i hissen men jag frågade INTE efter autografen eller så. Ifall nu någon undrade det... Har fått frågan om även Novakovics spelkompis Podolski bor i huset men det finns inget som tyder på det. Han bor nog betydligt lyxigare än så här eftersom han är en ganska så högt rankad och väldigt välbetald fotbollsspelare.
Både Novakovic och Podolski spelar i FC Köln. Tänk vad jag kan mycket om fotboll plötsligt ;-)


Novakovic - min granne! Och så är tydligen laget sponsrat av matkedjan REWE där vi brukar handla!

Kommentarer

Postat av: steph

Publicerad 2012-01-20 15:58:11

ganska snygg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela