katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Rom 22/11 - 25/11. Del 2.

Publicerad 2012-11-26 16:35:00 i Allmänt

Hm, ser inte herrarna något fundersamma ut? Vad tänker de på?
 
Inne på Colloseum! Ett otroligt bygge som håller på att falla sönder...Men det har ju klarat sig i nästan 2000 år iallafall!
 
 
Tänk att fira bröllopsdag här!! Ja, det gjorde vi ju faktiskt. ( 23 år) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vid Palatinen!
 
 
Britta plockar oliver.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grodperspektiv!
 
Fikapaus! 
 
 
 
 
Här hade ju varit passande att bo för en "holmekaga". Synd man inte visste det ;-)
 
 
Vi fick en favoritrestaurang - La Buca di Ripetta. Kan verkligen rekommenderas om ni ska till Rom. Ligger på Via di Ripetta 36. 
 
 
 
 
Grappa - italiensk digestive när den är som bäst!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: britta

Publicerad 2012-11-26 20:41:17

Vad roligt att återuppleva vår fantastiska långhelg tillsammans i Rom genom alla dina fina bilder.
Tack för din fina blogg.

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-11-27 09:57:58

Ja, nu är man tillbaka i ett grått o kallt Köln. Längtar tillbaka...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela