katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Miss Lady Gaga in concert at Lanxess Arena 5/9 -12.

Publicerad 2012-09-06 11:18:52 i Allmänt

Hon drog igång med Born this way och sen avlöste hitlåtarna varandra under kvällen - Poker face, paparazzi, bad romance, alejandro, love game, telephone, the edge of glory, judas, just dance... Vilken röst, vilket ös, vilken kvinna hon är denna Lady Gaga! Hon bjöd på sig själv, snackade mellan låtarna, tog upp folk från publiken på scen. Ja, jag kan inte säga annat än att detta var en mycket bra konsert. Full pott!!
 
innan konserten - förväntansfull!
 
Håkan med några gagafans i bakgrunden.
 
Snart börjar det, tjohoo!!
 
Egentligen heter Lady Gaga Stephanie. Måste säga att hennes föräldrar hade god smak vad gäller namn ;-)
 
Gaga, gaga, gaga!!
 
 
 
 
Okey, that´s all for tonight! Jag har ett ljudklipp från kvällen också som jag ska se om jag kan lägga in senare. Om jag får till det med tekniken vill säga!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela