katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

nytt i lägenheten

Publicerad 2012-09-26 14:24:34 i Allmänt

vår lägenhet har stora höga fönster som ger mycket ljusinsläpp. Det tycker jag är jättebra!
Det jag tycker är mindre bra är att det inte finns några fönsterbänkar och därmed ingen plats att ställa eventuella blomkrukor m.m.
Med anledning av detta har  2 stycken avlastningsbord inhandlats. Dessa bord är luftiga och lättplacerade och kan flyttas runt vid behov. Bra va?!
 
nu står ett bord i vardagsrummet och ett i gästrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela