katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

* Nya Tag *

Publicerad 2013-01-07 13:58:27 i Allmänt

Nytt år innebär nya tag. Eller hur? Själv har jag mycket funderingar i mitt huvud just nu. Hela tiden händer det spännande och mindre spännande saker runt omkring en och allt måste man ta itu med. På ett eller annat sätt. Det är livets vedermödor!
 
En fundering är om jag ska fortsätta blogga eller inte. Vad tycker ni? Jag skriver ju för Er, en ganska liten men tapper skara. Det har varit och är väldigt roligt att få dela med sig av livet i utlandet (och ibland Sverige) och det var ju därför jag en gång började blogga! Men det är också svårt ibland att veta vad man ska skriva om för ibland känns det som jag skriver om samma saker, använder samma ord (läs superlativ) etc etc.
Era små kommentarer betyder därför jättemycket och jag ser gärna mer av dem. Så snälla, kom med Era tankar och idéer. Ska jag ha mer text, mer bilder, vad ska jag skriva om? Eller ska jag fortsätta ungefär som jag gör? 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-07 17:40:26

Fortsätt som du har gjort Katarina. Det är väldigt roligt att följa ditt liv i ord och bild. Du är en duktig skribent och jag får väl bli bättre att ta mig tid att skriva tillbaba ibland.
Ge inte upp! Jag finns här o följer dig även om du inte alltid märker det.
Kram Britta

Postat av: Lin

Publicerad 2013-01-07 18:47:23

Jag håller med föregående talare :). Fast jag kan förstå känslan av att skriva ut i luften och inte riktigt veta om eller hur det landar. Vi får väl skärpa oss,som sagt.
Mycket bilder är ju alltid kul förstås.
Kram

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-01-10 17:24:31

Britta o Lena! Tack för era tips :-)
Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2013-02-01 01:08:30

Fortsätt!! Jag läser och tycker det är roligt att se hur du har det! Jag skriver inte så ofta, kanske dumt - men jag läser så du vet!!

Jag gillar ju bilder, så fortsätt lägga in bilder på ditt vardagsliv!!

Kramis!

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-02-01 11:46:31

Tack igen Linda! Ja, jag har bestämt mig för att fortsätta ett tag till. Jag tycker det är väldigt roligt att skriva och även lägga in bilder. Det är bara det att man ibland inte vet vad man skriva om, fota osv. Men mer vardagsbilder är noterat!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela