katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Hej från deppdiket

Publicerad 2013-02-25 16:41:37 i Allmänt

Ja, eller vad man nu ska kalla läget här vid Rhenfloden.  Den här förkylningen tenderar nämligen att dra ner den starkaste i deppigheten. Varför blir jag inte frisk? Jovisst är jag bättre men fortfarande inte bra. Känner mig totalt dränerad på energi men det kanske blir så? Det var så längesen jag var så här riktigt dålig så jag kanske har glömt. Så ni förstår, inläggen blir därefter och inte de mest muntra... 
Fast igår, söndag, blev det iallafall en liten utflykt till Lindenthalparken. Gott med frisk luft!! Sen åkte vi hem och gjorde varm choklad och åt vetekrans. Mums!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lin

Publicerad 2013-02-25 21:17:49

Stackars dig Kata! Det är nåt riktigt konstigt med förkylningarna den här vintern. Så många som är sjuka och så länge det håller på! Hoppas verkligen du blir frisk snart. Man blir deppig av att vara sjuk :(
Kram på dig!

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-02-26 10:13:33

Tack sötaste Lin! Jo man blir så trött på det men idag tycker jag, peppar peppar, att jag känner mig lite starkare. Har haft bättre matlust och det är ju ett gott tecken :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela