katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

ett år till

Publicerad 2012-04-03 15:55:07 i Allmänt

förra året på min födelsedag vandrade jag längs kinesiska muren. Det var en strålande dag när solen sken och jag upplevde ett stort lyckorus över att traska upp och ner längs detta underverk.
Idag skiner också solen och jag och John har promenerat runt på stan, shoppat och fikat. Ikväll väntar någon form av överraskning...Hitills mår jag toppen och njuter i fulla drag av att fylla 45!!


3 april 2011


inne på Habitat idag :-)


Ich bin 45 Jahre alt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela