katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

Allena hela helgen...

Publicerad 2012-05-05 11:28:38 i Allmänt

...och vad hitta på?? Hade lite planer på att ta en långpromenad till ett nytt parkområde som jag precis upptäckt. Det heter Rheinpark och ligger på andra sidan floden nära det stora mässområdet. Där finns även ett jättefint thermalbad (Claudius) med restaurang och wellnesscenter. Fast idag öser regnet ner och då får jag inte lust att göra någonting alls...sån är jag.
Käre maken är i London med några killkompisar och kommer inte tillbaka förrän imorgon kväll..
Tur jag har Svtplay! Igår kollade jag på svensk tv hela kvällen så det blir nog en favorit i repris idag.

Kommentarer

Postat av: Kristin Danås

Publicerad 2012-05-06 12:55:13

Hoppas din helg vart bra i din alena! Svt är bra att ha när man saknar Sverige lite extra! Du skulle vart här idag, 32 grader och en öl på The Apartments rooftop.. Längtar tills ni kommer i Oktober!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela