katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

dagar i Shanghai

Publicerad 2012-11-01 10:08:40 i Allmänt

dagarna bara springer iväg! Jag njuter i fulla drag av varje sekund och försöker vara "här och nu" under min tid i Shanghai. Ändå går tiden så fort, så fort. Kära återseenden med vänner, god mat på gamla favoritrestauranger, nostalgiska promenader längs välbekanta gator, besök på marknader och inhandlande av diverse ting som man bara "måste" köpa nu när man är här igen (converse, dieseljeans, mulberry, marc jacobs, raybans....) Och mycket , mycket mer!
Ska lägga in lite bilder sen när jag kommer till Köln igen.
Just nu sitter jag och Håkan på hotellrummet och väntar på att John ska komma från skolan. Han har eftermiddagslektioner idag. Sen blir det middag på Blue Frog i Novel City - ett av Johns favvoställe!!
Ses snart igen!

Kommentarer

Postat av: Stephanie

Publicerad 2012-11-02 16:29:35

ser fram emot bilder!!!!

Svar: Det kommer, det kommer! Måste bara ladda över alla bilder först. Både de som jag, pappa och John har tagit :-)
Katarina Holmqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela