katarinaicologne

2 år i Köln (Cologne) Tyskland.

* Ingemar 50 år *

Publicerad 2013-01-06 12:46:00 i Allmänt

Photo: Grattis gubben
Bild lånad från Caroline Andreasson.
 
IGÅR firade vi vår go'a kompis Ingemar som fyllde 50. Tänk vad åren år, känns ju inte alls längesen vi firade hans 40-årsdag... Det var en mycket trevlig kväll, god italiensk mat och gott vin därtill, smaskig tårta och många härliga skratt. Synd att vi inte kunde stanna så länge för Håkan skulle upp tidigt idag för att köra tillbaka till Tyskland. Jag misstänker att kalasandet fortsatte natten lång...
GRATTIS INGEMAR OCH TACK FÖR ETT FINT KALAS!! 
 

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2013-01-07 18:49:06

Håller med om allt. God mat, gott vin och mycket skratt. Och ja, det blev sent. Var hemma vid 3.30. Men då hade vi lämnat en mycket nöjd och glad 5o-åring...

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-01-07 20:38:40

Härligt Helen! Man ska passa på att fira så mycket man kan! Och dansa :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina Holmqvist

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa mig i ord och bild om mitt liv som svensk i fjärran land. I April 2009 flyttade jag och maken till Shanghai, Kina och i November 2011 flyttade vi vidare till Köln, Tyskland. Vart det bär av härnäst vete gudarna!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela